« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

4. Sprawozdanie Starosty z pracy Zarządu w okresie między sesjami.

6. Informacja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Sokółce o stanie bezpieczeństwa sanitarnego powiatu sokólskiego w 2024 r.

7. Zapoznanie się z informacją Zarządu Powiatu Sokólskiego o wykorzystaniu dotacji udzielonych klubom sportowym w roku 2024.

8. Sprawozdanie Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sokółce z działalności jednostki za rok 2024 oraz przedstawienie wykazu potrzeb w zakresie pomocy społecznej na rok 2025. Sprawozdanie z realizacji zadań z zakresu pieczy zastępczej i innych powiatowych jednostek organizacyjnych pieczy zastępczej za 2024 rok oraz wykaz potrzeb w zakresie pieczy zastępczej na 2025 r.

9. Zapoznanie się z informacją Zarządu Powiatu Sokólskiego dotycząca oceny zasobów Pomocy Społecznej w Powiecie Sokólskim za rok 2024.

11. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wynajęcie lokalu biurowego wraz z pomieszczeniami gospodarczymi, znajdującego się w budynku położonym w Sokółce, przy ul. Marsz. J. Piłsudskiego 8 w Sokółce na rzecz dotychczasowego najemcy.

12. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie sprostowania oczywistej omyłki pisarskiej w Uchwale Nr XV/120/2025 Rady Powiatu Sokólskiego z dnia 28 marca 2025 r. zmieniającej uchwałę w sprawie emisji obligacji oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu.

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie określenia szczegółowych zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania spłaty lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadający Powiatowi Sokólskiemu lub jego jednostkom organizacyjnym, warunków dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną oraz wskazania organów lub osób uprawnionych do udzielania ulg.

16. Wnioski, oświadczenia radnych i informacje.

17. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej