« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji.

2. Przedstawienie porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu nr 23/2025 z XXIII sesji Rady Powiatu Sokólskiego z dnia 24 października 2025 r.

4. Przyjęcie protokołu nr 24/2025 z XXIV nadzwyczajnej sesji Rady Powiatu Sokólskiego z dnia 21 listopada 2025 r.

5. Przyjęcie protokołu nr 25/2025 z XXV nadzwyczajnej sesji Rady Powiatu Sokólskiego z dnia 28 listopada 2025 r.

6. Przyjęcie protokołu nr 26/2025 z XXVI nadzwyczajnej sesji Rady Powiatu Sokólskiego z dnia 9 grudnia 2025 r.

7. Sprawozdanie Starosty z prac Zarządu w okresie między sesjami.

8. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie powołania Rady Społecznej w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym w Krynkach.

9. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie wyrażenia opinii w sprawie nawiązania współpracy partnerskiej z Powiatem Lipnowskim.

10. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie uchwalenia Statutu Powiatu Sokólskiego.

11. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie ustalenia wynagrodzenia Starosty Sokólskiego.

12. Rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie wspólnej obsługi administracyjnej jednostek organizacyjnych Powiatu Sokólskiego.

13. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Sokólskiego na lata 2025-2037.

14. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany budżetu Powiatu Sokólskiego na rok 2025.

15. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Sokólskiego na lata 2026-2037.

16. Rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Powiatu Sokólskiego na rok 2026.

a) przedstawienie projektu uchwały

b) przedstawienie przez Komisję Budżetu i Finansów Publicznych opinii zbiorczej o projekcie budżetu

c) odczytanie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Białymstoku

d) przedstawienie stanowiska Zarządu Powiatu Sokólskiego w sprawie opinii Komisji Budżetu i Finansów Publicznych

e) dyskusja

f) głosowanie nad projektem uchwały budżetowej

17. Wnioski i oświadczenia radnych.

18. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej